היתרונות של השכרת גנרטור במקום לקנות אחד

השכרת ציוד לאירועים זה סאונדר! לחצו כאן לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות

השכרת גנרטור

לאחר שקבעתם את סוג וגודל הגנרטור שאתם צריכים, השאלה הגדולה הבאה היא בדרך כלל האם כדאי לכם לעשות מהלך של השכרת גנרטור או לרכוש גנרטור. יש מספר גורמים שקובעים איזה מסלול הוא הטוב ביותר עבורכם.

יתרונות של השכרת גנרטור

היתרון העיקרי של השכרת גנרטור במקום לקנות אחד הוא שהעלויות המוקדמות נמוכות יותר. מחיר הרכישה של גנרטור תעשייתי גדול יכול להיות הרבה מאוד כסף. אם תזרים המזומנים שלכם הוא מוגבל, השכרה עשויה להיות אפשרות אטרקטיבית יותר, והעלות הנמוכה היא לא היתרון היחיד.

רכישת גנרטור מהירה

אם יש לך מקרה חירום ואתה צריך גנרטור מהר, השכרת גנרטור בדרך כלל לוקחת פחות זמן מאשר לקנות אחד. אנחנו בסאונדר מחזיקים שורה מלאה של גנרטורים שרבים מהם זמינים להשכרה בהתראה קצרה.

גמישות בגודל

אם אתה צריך גנרטור בהמתנה כדי להריץ את כל הפרוייקט שלך, הגנרטור בגודל שאתה צריך כנראה יישאר זהה לתקופות ארוכות. עם זאת, נניח שאתה צריך גנרטור עבור פרויקט ספציפי. במקרה כזה, השכרה מספקת לך את הגמישות לבחור את הגנרטור בגודל שאתה צריך עבור כל פרויקט במקום לנסות לרכוש פתרון אחד שמתאים לכולם או לקנות מספר גנרטורים.

אין עלויות התקנה

התקנות גנרטורים קבועות מגיעות עם עלויות גבוהות להתקנה. הם גם דורשים בדרך כלל הכנת מקדימות אשר גוזלות זמן. רוב היחידות להשכרה הן יחידות ניידות שנועדו להיות מחוברות בקלות ובמהירות עם מעט הכנה או ללא הכנה.

אפשרויות תצורה נוספות

לגנראטורים להשכרה יש בדרך כלל אפשרויות תצורה מרובות, כגון אפשרויות חיבור שונות, מתגי בורר מתח ולוחות בקרה מתקדמים. בדרך כלל קל יותר לשנות יחידות להשכרה מאשר גנרטורים אחרים.

החלטה אם לשכור או לקנות גנרטור

מקום טוב להתחיל בו הוא לחשב את משך הזמן הכולל שאתה מצפה שתצטרך את הגנרטור ולהכפיל את זה בעלות החודשית להשכרת הגנרטור.

ברגע שיש לך את עלות ההשכרה הכוללת שלך, השווה זאת לעלות הכוללת של רכישת גנרטור, כולל ההתקנה וההכנה. אם עלות ההשכרה קרובה למחיר הרכישה, ייתכן שתרצה לקנות במקום זאת, אך עדיין עליך לשקול את שאר הגורמים לפני שתחליט.

בחירת ספק
לאחר שהחלטתם אם אתם רוצים לשכור או לקנות, עליכם לבחור ספק אמין. ישנם גורמים שונים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת שותף להשכרה.

זמן שווה כסף

אם הגנרטור שלך מתקלקל, אתה צריך להיות מסוגל לסמוך על הספק שלך כדי להפעיל את הציוד שלך מהר ככל האפשר. חברה עם רקורד ארוך של שירות טוב היא בדרך כלל הימור בטוח יותר.

זמן סיבוב
עליך לוודא שלספק שאתה עובד איתו יש מספיק מהיחידות שאתה צריך במלאי כדי להשיג לך את מה שאתה צריך בפרק הזמן שאתה צריך. ודא שאתה שואל מהו זמן ההמתנה הממוצע על ציוד להשכרה.

שֵׁרוּת
בחר שותף המציע את שירותי התחזוקה, פתרון התקלות והתיקונים שאתה צריך.

זמן השבתה
אם אתה רוכש גנרטור והוא מתקלקל, הבעיה היא כולה שלך ותיקונים עשויים לקחת זמן לא מבוטל. אם מכונה להשכרה מתקלקלת, ניתן להחליף אותה במהירות, כך שתתחיל לעבוד תוך זמן קצר ככל האפשר.

שיתוף:
דף הפייסבוק שלנו
עמוד האינסטגרם שלנו
מחכים לכם בצד השני! כולה קליק אחד
אני במרחק לחיצת כפתור